Garantijos ir grąžinimas

Garantiniai įsipareigojimai
   1.Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai.
   2.Visos garantinės sąlygos (garantinis terminas, telefonai ir kt.) yra nurodytos garantiniame talone.
   3.Pateikdami prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą (kasos čekis, lizingo dokumentai ir kt.) ir užpildytą garantinį taloną.

Jeigu sąraše neradote garantinio serviso Jūsų įsigytai prekei, prašome kreiptis el. laišku info@technikosera.lt
 
bcsc.lt - PHILIPS, AVENT; SAECO; FUNAI; KITCHEN AID; DELONGHI; ORION; LAVOR; KENWOOD; ARIETE; BRAUN; SONY; LG; THERMEX ; ETALON; BOSCH; SIEMENS; GAGGENAU; MELITTA; NIVONA; LIEBHERR; HANSA; CANDY; HOOVER; DAEWOO Electronics; DAEWOO International; SNAIGĖ; ATLANT; GRATUS; ISE; SMEG; EXQUISIT; HAIER; ELITAIR; FALMEC; FOSTER; MASTERCOOK; NARDI; FAGOR; GRAEF; GORENJE; BEKO; BLOMBERG; GRUNDIG; SHIVAKI; INDESIT; ARISTON; HOTPOINT; BOMANN; BEST; BEUER; DENON; DYSON; DVICO TVIX ; ESCO; FRITEL; GASTROBACK; MOSER; NILFISK; OMEGA; OSTER; PETRA; PRO-JET; RUSSOUND; SANYO; ROYAL CHOICE; THOMAS; TUNEX; VALERA; WAHL; BRANDT; DE DIETRICH; REDMOND; CONSTRUCTOR; GARDEN TECHNIC; ELEM; GRIZZLY IKRA MOGATEC LAMBORGHINI; FLEXO TRIM; SINGER; PFAFF; SUZUKI
 
itpartner.lt -  First, Maestro, Adler, Roadstar, Camry, Alaska, Mesko, G3Ferrari
 
agservice.lt - AEG, Altus, Ardo, Baumatic, Beko, Blomberg, Bomann, Bosch, Boss, Candy, Clatronic, Daewoo, Electrolux, Galanz, Gaggenau, Gaggia, Gorenje, Hoover, Hotpoint-Ariston, Indesit, ITech, Jetair, Kenwood, Kenstar, Koda, Krups, LG, Medion, Miele, Mora, Moulinex, Nikon, Panasonic, PlayStation, RRR, Rowenta, Samsung, Schneider, Siemens, Silverline, Sharp, Stinol, Stollar, Tauras, TCL, Tefal, Thomson, Toshiba, Vido, Zanussi, Whirlpool
 
mttc.lt -  Apple, Blackberry, e-Star, iPhone, HTC, Huawei, Just5, LG, Motorola, Nokia, Samsung, Sony, ZTE (mobilieji telfonai)
 
servisaict.com -  Apple, Asus, Archos, BenQ, Brother, Dell, GoClever, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo, Xerox

Prekių grąžinimas ir keitimas

    1.Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ ir vadovaujantis 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“.
    2.Kilus ginčui dėl Prekės išvaizdos pasikeitimų ar sugadinimo, Pardavėjas kreipiasi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos ir pateikia Prekes ekspertizei. Ekspertizės išlaidas sumoka kaltoji šalis.
    3.Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
    4.Jeigu Pirkėjui pristatomos netinkamos kokybės Prekės ir prieš tai su Pirkėju nebuvo aptarti Prekių trūkumai, tai Prekių keitimą arba grąžinimą atlieka Pardavėjas ar jo įgaliotas asmuo savo sąskaita.