D.U.K

1. Kaip gauti išsamesnę informaciją apie prekę?
Jums iškilo klausimų  rašykite el. paštu info@technikosera.lt

2.  Koks darbo laikas?
Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@technikosera.lt priimami visą parą, visomis savaitės dienomis, tačiau skambinti ir klausti galite darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.
 
3. Ar galiu atvažiuoti ir prekes "gyvai" apžiūrėti?
TechnikosEra.lt yra el. parduotuvė, kuri prekes parduoda tik internetu, todėl „gyvai” prekių apžiūrėti negalite.
 
4. Kaip žinoti, kada gausiu prekes?
Jūs apie tai būsite informuoti automatiniu pranešimu (Prekė perduoda siuntų tarnybai). Kita dieną, Jums paskambins kurjeriu tarnybos specialistai ir suderins Jums patogų prekės pristatymo laiką.
 
5. Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?
Geriausia daryti užsakymą internetu.

6. Ar galiu derėtis dėl kainos?
Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, informuokite mus ir mes pasistengsime pateikti tokį pat  pasiūlymą.

7. Ka reiškia statusai: Laukia patvirtinimo, apmokėta, vykdomas, prekė perduoda siuntų tarnybai?
  • Laukia patvirtinimo
  • Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, negalima lizingo sutartis, neapmokėta, nekorektiški duomenys kt.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Vykdomas
  • Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ji pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiame užsakymą tiekėjui.
  • Apmokėta
  • Gavome patvirtinimą kad apmokėjote už užsakytas prekes.
  • Prekė perduoda siuntų tarnbai.
  • Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus. Kitą darbo dieną ji bus pristatyta.
8. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekės pristatomos nuo 1 -7 d.d.  Tai priklauso nuo išsirinktos prekės, taip pat jei užsakote savaitgaliais švenčių dienomis, užsakymai vykdomi tik darbo dienomis. Jei tuo metu neturime prekės ir negalėsime pristatyti informuojama apie tai per 2 d.d..

9. Kokiais atvejais prašote avansinio mokėjimo ar sumokėti visa suma banko pavedimu?
Kada sandelyje likęs mažas likutis, pirkėjas pateikia nekorektiška apie save informacija, negali apsispręsti :)

10. Ar siunčiate į Neringa?

Taip siunčiame, tačiau prieš užsakant būtina informuoti e. paštu info@technikosera.lt, taikomi kiti siuntimo įkainiai.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą pasirinkimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau: